Thursday, August 30, 2012

Saint Germain ~~ De vele hoofdstukken in uw evolutie; hoofdstuk bevrijding! ~~ 30/08/2012 Gechanneld door Méline Lafont


Ik ben Saint Germain en ik wens u te spreken over de vele boekdelen die jullie vinden in jullie levensloop en evolutie naar Ascentie toe.  Voor als het ware is jullie levensloop en evolutie als een boek die bestaat uit vele delen en hoofdstukken, de ene al zwaarder dan de andere.  Waar jullie nu tot toegekomen zijn is het hoofdstuk dat “bevrijding” heet.  Alles bouwt zich hierrond op en bestaat uit verschillende fasen om tot deze staat van bevrijding te komen, en dit is nu aan het plaatsvinden.  Alles ruimt zich op en lost op om uit de weg te gaan voor de grote wereldse en persoonlijke bevrijding. 

De opstapelingen van negatieve gedachten en negativiteit gebeuren met momentopnames en fasen om nadien uw velden allen te verlaten en het geeft een indruk van constant onder druk te staan.  Het vermoeid en het kan een gevoel geven van het beu zijn, ontchoogeling en vaak wordt er zich bevraagd waarom dit steeds opnieuw kan overkomen en of deze negativiteit wordt aangetrokken.   Ik zeg u dat dit niet steeds het geval is dat er negativiteit wordt aangetrokken, voor u aantrekt wat u bent en aantrekt wat u uitzend in gedachten en doen.  Jullie zijn allen hard met het Licht aan het werken en meer en meer hogere lichtwezens aan het worden, dus is dit niet een kwestie meer van negativiteit aantrekken, maar van het laten op te komen diep vanuit jullie zelf en door jullie zelf, om voor eens en altijd de velden te verlaten.

Het is vaak de negativiteit van jullie persoonlijk die diep in jullie zelven was verborgen en zich wenste te bevrijden vanuit jezelf, maar ook de negativiteit in collectief verband passeert langs jullie velden en zo voelt het aan als een oneindig proces, voor er telkens weer nieuwe negativiteit kan optreden, afhankelijk van keuzes van de mensheid en van de astrale wereld die zich tussen jullie bevinden alszijnde 4de dimensie.  Vergis jullie niet dat jullie nu aan de fase begonnen zijn om dit proces eens en voor altijd te laten gebeuren, dus verwelkom dit en zijt dankbaar: het bevrijd jullie en moeder Aarde en moet gebeuren.  De verwijdering hiervan verloopt in fasen en daarom het gevoel en ervaren hiervan, meer dan eens.


Jullie zijn hier bijna door, mijn geliefden, en zullen nu voortaan met meer positieve gevoelens en gedachten verder werken aan jullie Ascentie proces voor de negativiteit simpelweg van niet bestaande aard zal zijn.  Focus jullie op de positieve zaken in jullie persoonlijke leven en geniet van leuke momenten en zaken die je graag doet of een glimlach en betoverend gevoel bezorgen.  Heb lief, heb lief, heb lief! Heb lief: alles om je heen, jezelf, anderen, je leven, je incarnatie, je hart, je gevoel, je gedachten.. Heb alles lief wat je maar lief kan hebben en geef het je aandacht om het positief te beklemtonen.  Liefde is alles wat er is en nodig is, iets wat jullie ondertussen al goed weten en in praktijk brengen.  Doe zo verder, er is nooit Liefde teveel in deze wereld, deze bron van Liefde stroomt in overvloed dus maak er gebruik van.  Heb lief, zoals ook ik jullie lief heb, voor dit is van enorme proporties!

Ik kan jullie zeggen dat er een aantal projecten de kop op aan het steken zijn en dat is, mijn geliefden, Nesara en Disclosure.  Zoals ze samenhangen zijn ze in een opzicht ook erg apart. We werken hier nu hard aan om het tot uiting te laten komen en zijn nu goed op weg hierin.  Het is vaak tegengehouden geweest, wat voor onrust en vertragingen gezorgd heeft, maar nu zijn we steevast op weg hiernaar in jullie Aardse manifestaties.  Samen met Lady Nada werk ik nu zeer hard aan het Nesara project om de laatste afwerkingen te maken en deze in jullie wereld te introduceren.  Nesara komt en Nesara is bijna rond, het vergt enkel nog wat tijd om het op een gemakkelijke manier te kunnen introduceren in jullie wereld en aangezien de grootste negativiteit en individuen nu verwijdert zijn, is er meer vrij spel om deze te kunnen naar voor brengen.  Heb vertrouwen, het is op weg naar jullie, alsook Disclosure.  Vergeet niet dat Disclosure meer inhoud dat dit een persoonlijke ontluikening is voor uzelf over een aantel zaken die lang geheim zijn gebleven voor u.  U bepaalt dus wat voor u zal ontluikend worden aan de hand van uw eigen creaties.  Dit gezegd zijnde in een vorige boodschap van mezelf.

Laat mij u nu zeggen, mijn geliefden, dat ik jullie van harte wens te begeleiden in dit hoofdstuk van de bevrijding, voor het is mijn persoonlijke taak en assistentie die ik u graag verleen. Deze assistentie is met plezier en van ganser harte aan jullie geleverd, voor ik enorm hou van de mensheid.  Ik heb vele incarnaties gehad onder jullie en nog geniet ik ervan om jullie op te zoeken en ervaringen en wijsheid te delen met jullie allen.  Ik ben voor niemand “te hoog gegrepen” en ben hier voor jullie ALLEN.  Dus roep mij gerust aan wanneer u in nood bent van mijn Almachtige paarse vlam, voor ze is van functie voor jullie allen en gebruik deze naar genoegen.  Ikzelf sta ter uwe beschikking als Meester van de Waterman tijdperk en Meester van talloze andere beproevingen die ik al geheel doorstaan heb.  Nu is het aan jullie allen om dezelfde staat te bereiken en daarom ben ik hier voor jullie en met jullie, om iedereen inclusief  Moeder Aarde te helpen ascenderen naar deze hogere staat van Zijn.  De Ik BEN dat Ik BEN presentie groet u en zend u mijn Liefde van Harte.

Saint Germain.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

4 comments:

  1. Dank U zeer, Meline, voor dit erg hartverwarmend bericht!
    En ook heel veel dank aan onze broeder St Germain!

    johan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel Johan! Ik zend de bedanking door ;) En dit is met veel plezier gedaan, bedankt om hier langs te komen en voor je vriendelijk compliment.
      In Licht en Liefde, Méline

      Delete
  2. Wat een prachtig bericht van Saint Germain! Ik hoop dat NESARA nu echt per direct in mag gaan. Misschien wilt u Saint Germain en Lady Meester Nada en Meester Sananda bedanken voor alles wat ze doen en mag ik misschien persoonlijk om hulp vragen. Want de financiële noodsituatie is bij mij erg hoog en overheersend en het maakt het bijna onmogelijk de frequentie te verhogen en te Lichtwerken naar Ascentie in december. Hartegroet, Pascal.

    ReplyDelete
  3. Dank je wel Pascal voor je reactie en compliment, is ter harte genomen ♥ De financiele situatie is inderdaad haast onhoudbaar, maar heb vertrouwen, deze veranderingen zullen zeker doorbreken.. Het betreft weer die tijd die zo erg verschillen, maar de tijdlijnen komen samen en zal dit alles wel zo zijn wat moet zijn. Ik heb het VOLSTE vertrouwen in hem. Hartelijk dank om langs te komen op mijn Blog :-) Hartegroet Méline ♥

    ReplyDelete